Bankok és biztosítók
Rendszerünk milyen módszerekkel segíti járműflottája üzemanyagfogyasztásának csökkenését?Az Ön járművei biztonságosan szállítják az értékeket? Bejelentik-e a járművezetők a személyes érdekükben tett utazásaikat?
Felelősség
Elosztási flottamenedzserként különböző tényezőket kell követnie, amelyek befolyásolhatják a szállítási időt, a nyújtott szolgáltatások minőségét és a szállítási költségeket. Cége tevékenysége során a teljes értékesítési láncból figyelnie kell a flotta járműveire, a szállított árukra és a járművezetőkre.
A szállítás és a járművek kezelése nélkül gyakran túllépik a szállítási határidőket. Ha nem rendelkezik az áru szállítási feltételeit igazoló okmányokkal, vagy nem tudja biztosítani a szállítás biztonságát, akkor nehéz szembenézni az ügyfél panaszával. A flotta feletti ellenőrzés hiánya irányítási problémákat és magas működési költségeket eredményez.
FLOTTA MENEDZSMENT
Hogyan segíthet a SafeFleet a flotta kezelésében?
Az értékek szállításának biztonsága
A banki járművek nagy részét értékszállításra használják. A SafeFleet ajtóérintkező-érzékelőkkel és riasztókkal gondoskodik a szállításról, amelyek aktiválódnak, ha az ajtót engedély nélkül nyitják ki.
A pánikgomb egy másik, a sofőrök kezében lévő eszköz, amelyet vészhelyzetekben használhatnak. Ön és a diszpécser azonnal értesítést kap SMS-ben, e-mailben vagy online, közvetlenül az alkalmazásban, így azonnal beavatkozhat az incidens helyszínén.
Ha a járművet ellopják, a SafeFleet lehetővé teszi a jármű távolról történő blokkolását. A SafeFleet Portalban vezérelheti az immobilizálási opció aktiválását és deaktiválását is, így teljes mértékben ellenőrizheti a szállított értékeket.
Értékesítési menedzsment
Flottaosztály
A SafeFleet Portal sokkal átláthatóbbá teszi flottája nyomon követést, mert lehetőséget ad a járművek részletes monitorozására és alflották kialakítására attól függően, hogy milyen területen vagy cége mely részlegén működnek (értékesítés, támogatás, értékszállítás).
Az iButton kulcs segítségével a SafeFleet segít meghatározni, hogy mely járművezetők jogosultak bizonyos járművekhez hozzáférni, amelyet rendszerünk minden egyes járműhasználat alkalmával azonosít . Ezt a funkciót ügyfeleink értéktárgyak szállítására is sikerrel használják.
A járművezetőkkel kapcsolatos kockázati profilok
Ilyen profilokat a SafeFleet funkcióival lehet létrehozni, amelyek monitorozzák a vezetők viselkedését, mint például a hirtelen gyorsítások vagy fékezések, ütközések, sebességhatárok túllépése valamint indokolatlan üresjáratok.
A magán és az üzleti célú utak elhatárolásának hiánya jelentős üzemanyagköltség többletet jelent. A SafeFleet segítségével közvetlenül az alkalmazásban állíthat be munkarendet, vagy meghagyhatja a sofőrnek az üzleti és a magáncélú utazások megjelölését. A Geofence funkció további felügyeletet tesz lehetővé azáltal, hogy figyelemmel kíséri azt a területet, ahol a járművezetők utaznak.
Menetlevelek
A SafeFleet Portál alkalmazás által automatikusan létrehozott jelentésnek köszönhetően nem kell többé aggódnia a járművek menetlevelei miatt. A jármű tevékenységét tükrözve az alkalmazás automatikusan hozza létre, mely összhangban van a törvényi előírások alkalmazásával kapcsolatos 571/2013-as számú módszertani normákkal az adóügyi kódexből.
A SafeFleet lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás nyomon követését 4 módszerrel: digitális szondával, az adatok FMS-en keresztüli kiolvasásával, tankolásokon alapuló módszerrel, üzemanyag fogyasztás alapján fogyasztásbecsléssel. Az alkalmazás funkciói segítségével a magáncélú fogyasztást, illetve az üzleti célú fogyasztást külön is megtudja határozni.
ÜGYFELEK
A SafeFleet ügyfeleinek része
A SafeFleet megoldásokat használó banki és biztosítási szektorban működő vállalatok
A tartozékok teljes listája
Kérjen személyre szabott ajánlatot!