Gyakori kérdések

Beszerzés / Vásárlás

A minimum szerződési időszak 12 hónap.

Az adatforgalom bármely európai uniós országban a havi előfizetés részét képezi.

SafeFleet Portál alkalmazás

Korlátlan számú felhasználót adhat hozzá.

  • Igen, többféleképpen is átadhatja járművei helyzetét egy kívülállónak.

    • Létrehozhat egy felhasználót az alkalmazásban, és korlátozott jogosultságokat állíthat be, attól függően, hogy mit szeretne.
    • Létrehozhat egy ideiglenes hivatkozást, amely megmutatja a jármű pályáját; a link addig elérhető lesz, ameddig csak akarja.
    • A kibővített láthatósági lehetőséggel megtekintheti vállalata összes járművét és jelentését egy másik SafeFleet-ügyfél számára .

A roaming szolgáltatás aktiválása az eszközök menüjének felhívásával történik, kiválasztva a barangolni kívánt berendezést, majd a „Roaming kérés” gombra kattintva kiválasztható a kívánt időtartam. Itt meg is nézhet egy videót arról, hogyan aktiválhatja a roaming szolgáltatást az alkalmazásban.

Igen, SafeFleet kliensként ingyenesen letöltheti a fliGO alkalmazást az AppStore vagy a Google Play áruházból .
A fliGO alkalmazásunkkal kapcsolatos további részleteket hivatalos fliGO weboldalunkon talál.

TELEPÍTÉS, SZERVIZ ÉS MŰSZAKI TÁMOGATÁS

A garancia 24 hónap, bérlet esetén a teljes szerződéses időszakra szól.

Minden szervizművelet, beleértve a telepítéseket is, a SafeFleet szervizhálózatban történik:

Nem, a beszerelés nem befolyásolja a jármű garanciáját.

Igen, a telepítést bármely ügyfél maga is elvégezheti, és ügyfeleink számára egy egyszerű telepítési útmutatót kínálunk, amelyet itt megtekinthet.

GPS készülék telepítési és eltávolítási műveletek és szondák, GPS készülék mozgatása. szondacsere, SIM-csere és egyéb szervizműveletek.

A garancián kívül végzett szervizműveletekért fizetni kell: beszerelések, eltávolítások, össze- és kiszerelések. A SIM-kártya újraaktiválása a jótállási időtől függetlenül fizetendő.

Igen, van egy műszaki támogatási részlegünk, amely azonnal válaszol a SafeFleet Portal alkalmazáson keresztül érkezett ügyfelek kéréseire. Kérését e-mailben is elküldheti a support@safefleet.eu címre.

A technikai támogatást hétfőtől péntekig, 09.00 és 17.00 óra között
hívhatja a 0356.710.185 | 0356.710.186 | 0317.101.382

Ha meg szeretné tudni, hogyan regisztrálhat kérelmet a SafeFleet Portal alkalmazásban, tekintse meg ezt a videót.

0 +
clienți
0
kúszás
0 +
sisteme
0 ani
az M2M piacon

Iratkozzon fel Blogunkra!

PRÓBA

GPS flottafigyelés

25%-os költségcsökkentés