Gyakori kérdések
Beszerzés / Vásárlás
A minimum szerződési időszak 12 hónap.
Az adatforgalom bármely európai uniós országban a havi előfizetés részét képezi.
SafeFleet Portál alkalmazás
Korlátlan számú felhasználót adhat hozzá.
-
Igen, többféleképpen is átadhatja járművei helyzetét egy kívülállónak.
- Létrehozhat egy felhasználót az alkalmazásban, és korlátozott jogosultságokat állíthat be, attól függően, hogy mit szeretne.
- Létrehozhat egy ideiglenes hivatkozást, amely megmutatja a jármű pályáját; a link addig elérhető lesz, ameddig csak akarja.
- A kibővített láthatósági lehetőséggel megtekintheti vállalata összes járművét és jelentését egy másik SafeFleet-ügyfél számára .
A roaming szolgáltatás aktiválása az eszközök menüjének felhívásával történik, kiválasztva a barangolni kívánt berendezést, majd a „Roaming kérés” gombra kattintva kiválasztható a kívánt időtartam. Itt meg is nézhet egy videót arról, hogyan aktiválhatja a roaming szolgáltatást az alkalmazásban.
Igen, SafeFleet kliensként ingyenesen letöltheti a fliGO alkalmazást az AppStore vagy a Google Play áruházból .
A fliGO alkalmazásunkkal kapcsolatos további részleteket hivatalos fliGO weboldalunkon talál.
TELEPÍTÉS, SZERVIZ ÉS MŰSZAKI TÁMOGATÁS
A garancia 24 hónap, bérlet esetén a teljes szerződéses időszakra szól.
Minden szervizművelet, beleértve a telepítéseket is, a SafeFleet szervizhálózatban történik:
Nem, a beszerelés nem befolyásolja a jármű garanciáját.
Igen, a telepítést bármely ügyfél maga is elvégezheti, és ügyfeleink számára egy egyszerű telepítési útmutatót kínálunk, amelyet itt megtekinthet.
GPS készülék telepítési és eltávolítási műveletek és szondák, GPS készülék mozgatása. szondacsere, SIM-csere és egyéb szervizműveletek.
A garancián kívül végzett szervizműveletekért fizetni kell: beszerelések, eltávolítások, össze- és kiszerelések. A SIM-kártya újraaktiválása a jótállási időtől függetlenül fizetendő.
Igen, van egy műszaki támogatási részlegünk, amely azonnal válaszol a SafeFleet Portal alkalmazáson keresztül érkezett ügyfelek kéréseire. Kérését e-mailben is elküldheti a support@safefleet.eu címre.
A technikai támogatást hétfőtől péntekig, 09.00 és 17.00 óra között
hívhatja a 0356.710.185 | 0356.710.186 | 0317.101.382
Ha meg szeretné tudni, hogyan regisztrálhat kérelmet a SafeFleet Portal alkalmazásban, tekintse meg ezt a videót.
Iratkozzon fel Blogunkra!