Miért érdemes SafeFleet Partnernek lenni

SafeFleet interfata personalizata

Fehér minősített felület

Ha már rendelkezik márkanévvel és nem akarja elveszíteni ügyfeleit egy másik platformra való áttérés miatt, tudunk segíteni! A SafeFleet platform teljesen testre szabható a domain, a logó és a már megszokott színhasználat által, melyek az Ön cégét reprezentálják.

SafeFleet platforma multilingva

Többnyelvű

A SafeFleet Platform már 13 nyelven elérhető. Jelenleg a következő nyelvek alkalmazhatóak: Angol, Német, Olasz, Lengyel, Magyar, Román, Makedón, Török, Albán, Grúz, és Arab stb. A hatékony beépített fordító eszközöknek köszönhetően néhány nap alatt új nyelvet adhat meg, ebben segítségére leszünk.

Rapoarte monitorizare flote auto si useri SafeFleet

Jelentések és felhasználók

Több mint 50 jelentés áll rendelkezésre járművenként, vagy a teljes és alflottákra nézve. A többszintű funkciók és a földrajzi elrendezésű alflották hierarhiája lehetőve teszi az egyszerű beállításokat és átlátható adminisztrációt. Önnek létrehozunk egy weboldal adminisztrátori hozzáférést mellyel kezelheti partnerei hozzáférését (vállalati adminisztrátor, részleg adminisztrátor vagy általános felhasználó). A rendszerhez https biztonságos kapcsolaton keresztül férhet hozzá.

SafeFleet cu Program de suport integrat

Jegy alapú támogatási platform

Gondjai vannak a jelenlegi platformja fenntartásában, továbbá problémát jelent az állandó színvonalas szolgáltatás biztosítása ügyfelei részére? A SafeFleet felépítésébe telepített technikai támogatással kapcsolatos ügyek kezelésére szolgáló jegy alapú rendszer lehetővé teszi hogy magas szintű SLA-t biztosítson. Az ügyfél a feldolgozási folyamat aktuális állását tükröző email-t kap (nyitott, elismert, folyamatban lévő, lezárt, halasztott stb.)

SafeFleet cu proces de instalare integrat

Integrált harmadik fél telepítési folyamat

Több mint 10 éves telematikai tapasztalattal tudjuk, hogy mennyire fontos az eszköz tökéletes telepítése az adott járműben. Immáron több mint 50 telepítést végző partnerrel dolgozunk együtt, valamint kifejlesztettük az üzembe helyezések teljes integrációját. Az eszköz üzembe helyezését végző harmadik félnek speciális hozzáférést biztosítunk a sikeres telepítés érdekében, a szervizes beavatkozásokhoz, az online eszköztesztek elvégzéséhez és a kibocsátott számlák nyomon követéséhez.

Safefleet cu sistemul integrare API

Könnyen integrálható más informatikai rendszerekbe

Az ügyfelei különböző házon belüli szoftvermegoldásokat használnak ahhoz hogy integrálni tudják az Ön termékeit. A szabványos web szolgáltató API lehetővé teszi a további integrációt más informatikai rendszerekbe. A mi API-k egyszerű és könnyen használható. Számos tapasztalatunk van az EPR, az útvonaltervezés a logisztikai menedzsment és CRM rendszerekhez való csatlakozás területén.

suport in facturare

Számlázási támogatás

A követelések nyomon követése akár több alkalmazottat foglalkoztathat teljes munkaidőben. Több mint 4.000 ügyfél tapasztalatai alapján hoztuk létre azt a rendszert, amely segít partnereinknek ügyfeleik kezelésében. A rendszer úgy van konfigurálva, hogy a számla adatokat ügyfelenként, eszközönként, időrend szerint, valamint promóciónként kezelje. Lehetővé teszi, hogy különböző szervizes csomagokat hozzon létre ami tartalmazza a különböző funkciókat, és jelentéseket (alap, pro, prémium stb.) A rendszer többfajta pénznemet is támogat.

Server de client sau platforma de tip cloud

Ügyfeles szerver vagy felhőalapú platform

Magas költségekkel jár az informatikai infrastruktúra üzemeltetése? A SafeFleet platform alkalmazást úgy tervezték, hogy helyileg az ügyfél adatközpontjában, vagy közvetlenül felhőben tárolt adatközponton működjön. A szoftver architektúrája úgy lett megalkotva, hogy az márka és nem tulajdonosi eszközökön alapul annak érdekében hogy a jövőben biztosítva legyen. A hosztolt verzióhoz egy üzleti folytonossági és hiba helyreállítási tervet vezettünk be.

Modul de depanare si diagnosticare integrat

A funkciók diagnosztizálása és hibaelhárítás

A műszaki támogatást nyújtó csapatnak hozzáférése van a hibaelhárító és diagnosztizáló modulhoz, hogy képesek legyenek tesztelni az eszközöket és ellenőrizhessék hogy a rendszer megfelelően működik. Ezzel a hatékony eljárással mindig naprakész lesz a rendszer teljesítménye. A minőségbiztosítási rendszer lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy értékelje a kapott adatok pontosságát és következetességét.

Suport pentru mai multe dispozitive GPS

Többfajta eszköz támogatás

Sokfajta GPS eszköz áll rendelkezésre a piacon, ebből kifolyólag nem tudja eldönteni, hogy melyik lenne a megfelelő az Ön vállalkozásának? A platformunk úgy lett létrehozva hogy képes legyen befogadni különféle hardver megoldásokat melyek mögött a legrelevánsabb hardver gyártók állnak. Ezenfelül a nyitott protokoll lehetővé teszi, hogy partnereink a saját eszközeiket csatlakoztassák a rendszerhez, melyek néhány héten belül kezelhetővé válnak.

„A fost o decizie grea pentru noi să  migrăm de la propria noastră platformă in-house. Am ales însă platforma SafeFleet pentru a crește nivelul de satisfacție al clienților noștri și pentru că ne oferea ceva mai mult. Acum suntem recunoscuți pe piață ca un serviciu stabil de furnizare de servicii, o platformă de viitor, deținem dispozitive GPS compatibile, oferim rapoarte consistente, date fiabile și mai multe funcționalități decât competitorii noștri .
Echipa SafeFleet răspunde rapid și ne oferă suportul tehnic necesar pentru activitățile de instalare, ne împărtășesc experiența lor în dezvoltarea ideilor noi de business iar datorită acestei abordări noi suntem focusați doar pe activitatea de vânzări.
După un an de când colaborăm, suntem siguri ca am luat decizia corectă și am ales partenerul potrivit.“

Igor Pupaleski

Co-fondator, Intelligent Network Solutions

Szálljon ki a SafeFleet-ról a menedzsment flottában

Devino partener!

Ofertă 35% Tacho Download