Gyakran feltett kérdések

Beszerzés / Vásárlás

Mi a minimális szerződési időszak?
A minimum szerződéses időszak 12 hónap.

A roaming előfizetés külön fizetendő?
Az adatforgalom bármely országban a havi előfizetés részét képezi.

SafeFleet Portál alkalmazás

Hány felhasználót tudok regisztrálni az alkalmazásban? Korlátlan számú felhasználó regisztrálható az alkalmazásban. Tudok felhasználói belépést létrehozni az ügyfeleim részére? Igen, számos lehetőség van arra, hogy megoszthassa a jármű jelenlegi helyzetét egy harmadik féllel.

  1. Létrehozhat felhasználói belépést melynek felhasználói jogosultságokat állíthat be attól függően hogy mit szeretne megosztani a harmadik féllel.
  2. Ideiglenes elérést hozhat létre amely megmutatja a jármű pályáját, az elérés időtartamát tetszőlegesen állíthatja.
  3. Adhat egy másik SafeFleet ügyfélnek csak olvasható hozzáférést az ön cégének járműveiről és jelentéseiről, kiterjesztett megtekintési lehetőségekkel.

Hogyan aktiválhatom a roaming szolgáltatást? A roaming szolgáltatás az eszközök menü használatával aktiválható, ahol ki kell választania azokat a készülékeket amelyekhez a roaming szolgáltatást aktiválni szeretné, majd kattintson a „roaming kérése” gombra, és válassza ki a kívánt időszakot. Van okostelefonra alkalmazás? Igen van, SafeFleet ügyfeleként ingyenesen letöltheti a fliGO alkalmazást az AppStoreból vagy a Google Playről. További részleteket tudhat meg a fliGO alkalmazásról a fliGO hivatalos honlapján.

Telepítés, szerviz és műszaki támogatás

Mennyi a garancia a GPS eszközökre? A garancia időtartama 24 hónap. Hol végezhető el eszköztelepítés? Az GPS eszközt telepítheti szervizpontjainkon Európa szerte, de a megfelelő szaktudással akár saját maga is telepítheti eszközét járművébe: Az eszköz telepítése befolyásolja a jármű garanciáját? Nem, az eszköz telepítés nem érinti a jármű garanciáját. Elvégezhetem saját magam a telepítést? Igen, minden ügyfél végezhet saját telepítést. Milyen szervizműveleteket végeznek? GPS készülékek és üzemanyag szondák telepítése és eltávolítása, a GPS eszközök és üzemanyag szondák egyik járműről a másikra való áthelyezése, az üzemanyag érzékelők cseréje, SIM kártya csere és egyéb szerviz műveleteket végzünk. Milyen szerviz műveletekért kell fizetni? A jótállási időszakon kívüli szerviz műveletek fizetősek, pl.: eszköztelepítés, eszközeltávolítás, eszközáthelyezés. A SIM kártya újraaktiválása a jótállási időtől függetlenül történik. Van műszaki támogatási részleg? Milyen időpontban elérhetőek? Igen, van műszaki ügyfélszolgálatunk, aki azonnali választ ad az ügyfelek SafeFleet-el kapcsolatban felmerülő kérdéseire. Kérdését emailben is elküldheti a support support@safefleet.eu címre. Vagy hívhatja a műszaki támogatást hétfőtől péntekig délelőtt 9 és délután 17 óra között a következő telefonszámokon: 0356 710 185     |     0356 710 186     |     0317 101 382

Ofertă 35% Tacho Download