Bank és Biztosítás
Milyen módszereket használ az üzemanyag fogyasztás csökkentésére? Járművei biztonságosan szállítják értékes áruját? Tudtára hozzák a járművezetők a magáncélú utazásaikat?
Még akkor is, ha a flotta kevés járműből tevődik össze, napi használatuk magas fenntartási költségekkel jár. Ebben az esetben a járművek alflottákba való osztályozása fejlesztené a megfigyelést és az ezekkel kapcsolatos döntéseket. Az ahogyan a járművezetők használják a járműveket nagy mértékben befolyásolja az üzemanyag fogyasztást. Ha figyelemmel kíséri a járművezetői magatartást és a magánjellegű utazásokat, akkor sokkal könnyebben teheti hatékonyabbá az üzemanyag fogyasztást, ezáltal csökkentve a költségeket. A biztosított járművek vagy az értékes áruk eltulajdonítása nagy veszteséget jelent, ezenfelül nehezen kezelhető helyzetet idéz elő abban az esetben ha nincsenek flottabiztonsági intézkedések.
Hogyan tud segíteni a SafeFleet flottája kezelésében?
Értékes áru szállításának biztonsága
A banki területen használt járművek nagy részét értékes áruk szállítására használják. A SafeFleet biztosítja a szállítás biztonságát ajtókontakt érzékelőkkel és riasztóval, amelyek akkor aktiválódnak ha az ajtót engedély nélkül nyitják ki.
A pánikgomb egy másik olyan eszköz amely a járművezető közvetlen közelébe van telepítve, hogy vészhelyzet esetén azonnal használni tudja. Ön és a diszpécseri iroda azonnali értesítést kap szöveges üzenet formájában, email-en vagy a SafeFleet alkalmazáson keresztül, így azonnal beavatkozhatnak az esemény helyszínén.
Ha a járművet eltulajdonítják, a SafeFleet lehetővé teszi a jármű távoli blokkolását. A SafeFleet Portálon szabályozhatja a blokkolási opció aktiválását és deaktiválását, ezáltal teljes körű ellenőrzést kap a szállított érétkes áruk felett.

AZ ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPAT IRÁNYÍTÁSA

A flotta felosztása
A SafeFleet Portál megkönnyíti a nyomon követési folyamatot, mivel lehetővé teszi a járművek részletes ellenőrzését, ezenfelül támogatja az alflották létrehozását akár működési területekre osztva vagy a vállalat szervezeti egységei szerint (pl.: értékesítés, támogatás, értékes áruszállítás, stb.).
Egyedülálló vezetői azonosság ellenőrzés
Az iButton gomb segítségével a SafeFleet segít megállapítani hogy mely járművezetőknek van engedélyezett hozzáférési joguk bizonyos járművekhez, a rendszer azonosítja őket a jármű minden egyes használatbavételekor. Ezt a funkciót sikeresen használják ügyfeleink értékes áruk szállításakor is.


Járművezetőkhöz kapcsolódó kockázati profilok
Ez a profil létrehozható a SafeFleet Portál funkció segítségével, amely nyomon követi a vezetők viselkedését pl.: hirtelen gyorsulások vagy fékezések, ütközések, sebességkorlátozások túllépése, indokolatlan üresjáratok.
Magáncélú utazások
A magánjellegű és az üzleti célú utazások elkülönítésének elmulasztásából jelentős költségek adódnak az üzemagyag fogyasztás terén. A SafeFleet segítségével beállíthatja a munkabeosztásokat közvetlenül az alkalmazásban, vagy megadhatja a lehetőséget a járművezetőknek, hogy saját maguk jelöljék meg a magáncélú utazásokat és a munkával kapcsolatos tevékenységet. A Geokerítés funkció lehetővé teszi a további ellenőrzést, mellyel figyelemmel kísérheti azt a területet ahol a járművezetők utaznak.


Gépjármű menetlevelek
A SafeFleet alkalmazás által automatikusan elkészített jelentésnek köszönhetően többé nem kell aggódnia a hiányosan vagy hibásan kitöltött menetlevelek miatt. Az automatikusan generált gépjármű menetlevél minden pontjában megfelel az adóügyi kódex 571/2013 pontjában rögzített módszertani előírásoknak.
Üzemanyaggal kapcsolatos költségek ellenőrzése
A SafeFleet lehetővé teszi az üzemanyag fogyasztás 4 különböző módszerrel való ellenőrzését: digitális szondával, az adatok FMS-en keresztüli leolvasásával, tankolásokon alapuló és fogyasztás becslés alapján. Az alkalmazás funkcióinak segítségével meg tudja állapítani a magánjellegű és az üzleti célú utazásokkal kapcsolatban felmerülő fogyasztásokat.

A vállalatok a banki és biztosítási szektorban a SafeFleet megoldásait használják